Tvoja pjesma je pisana rukom boga,nemoj me krivo shvatiti,mozda ce ti biti malo cudno ovo sve…

…ali ti posjedujes mjesto gdje su skrivene sve moje misli i tajne…bas ispod tvoje odjece,tamo cu ih naci…gdje su beskrajne price…

Ja sam te izabrala,to je moje podrucje i sve one male stvari koje sam zasluzila,zato sto sam tako dobra djevojcica.

Zbog tebe sam zaboravila kako lagati,zbog tebe nemam vise razloga plakati…jer kad prijatelji odu,kad zabava zavrsi,mi ostajemo tu,jedno za drugo…Zelim te voljeti vise nego iko ikoga na ovome planetu,kretati se,hodati,govoriti,disati sa tobom.

Znas da je istina,skoro nevjerojatno,bas kao sto svaki glas dolazi iz tisine,kao svaki luster visi sa plafona..kao dama koja je posvecena svojim manirima,ja sam posvecena ovim osjecajima.

 

candycandy
paranoicna,melankolicna,empaticarka... borit cu se za spas dupina i mir u svijetu... citam ljude kao knjigu.... SAMO NEMOJ DA IM DAS MOJE PJESME KOJE ZNAS,CUVAJ NJIH,DA ME SACUVAS

Komentariši